Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Szkoła Podstawowa im. Błogosławionego Ks. Józefa Stanka w Łapszach Niżnych

WYCIECZKA-KL VI i VII

Utworzono dnia 27.10.2021

WYCIECZKA DO WROCŁAWIA

Pierwszy dzień - wyjechaliśmy o godzinie 5.00 nad ranem. Nikomu nie chciało się wstać na tak wczesną godzinę, więc wszyscy byli zmęczeni. Po dokładnie dwóch godzinach drogi, pan kierowca o równej 7.00 zaparkował pod restauracją McDonald’s. Większość z nas kupiła jedzenie, które zjedliśmy na parkingu. Następnie wyruszyliśmy w dalszą drogę. Dojechaliśmy do Wrocławia około godziny 12.00 po południu.

Najpierw odwiedziliśmy Hydropolis, Centrum Edukacji Ekologicznej. Jest to wspaniałe muzeum interaktywne. Znajdują się tam różne informacje o statkach, które wiele lat temu zaginęły. Jest tam też wiele rodzajów majestatycznych ryb, które żyją na dnie oceanów. Znaleźliśmy tam też makietę panoramy Wrocławia i masę różnych ciekawych maszyn. Po wizycie w muzeum, spacerem okrążyliśmy Halę Stulecia. Następnie zwiedziliśmy ogród zoologiczny, co większości z nas najbardziej się spodobało. Potem pojechaliśmy na długo wyczekiwany obiad, a następnie udaliśmy się do naszego hotelu. Pokoje zachwyciły nas ciekawymi rozwiązaniami architektonicznymi, ale w końcu zostaliśmy tam tylko na jedną noc.

Drugi dzień - rano zjedliśmy pyszne śniadanie i pojechaliśmy kupić bilety do Panoramy Racławickiej. Muzeum Narodowe było bardzo niedaleko więc poszliśmy pieszo. Kiedy wróciliśmy skierowaliśmy się na Stare Jatki i rynek. Na rynku dostaliśmy pół godziny wolnego. Większość osób udała się do McDonald’a lub do Starbucks’a. Gdy odpoczęliśmy, wyruszyliśmy pieszo do wymienionej wcześniej Panoramy Racławickiej. Zrobiła ona na nas niesamowite wrażenie. Później pojechaliśmy na obiad, który był bardzo smaczny. Po obiedzie wyjechaliśmy do domu. Pod naszą szkołą autokar zaparkował około 24.00. To była nasza pierwsza kilkudniowa wycieczka, którą na pewno każdy zapamięta:)                                                                                                                                                    Antonina Stanek

WYCIECZKA-KL VI i VII

Utworzono dnia 27.10.2021, 17:11

edupolis | Gdzie szukać pomocy, jeśli dziecko zostanie wykorzystane  seksualnie przez jednego z rodziców? Wyjaśnia to prawniczka z Fundacji Dajemy  Dzieciom Siłę